1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Gosad (v nadaljevanju »ponudnik«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu ter uredbami EU (GDPR). Z uporabo spletne strani uporabnik potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji in se z njimi strinja.
2. Podatki o ponudniku
- Ime podjetja: Gosad d. o. o.
- Sedež: Ogorevc 4b, 3220 Štore, Slovenija
- Matična številka: 9592946000
- Davčna številka: SI85108936
- E-naslov: info@gosad.si
- Telefon: 03 7810 400
- Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Celju
3. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vedno na voljo: podatki o podjetju, pogoji dostave izdelkov, vse cene jasno in nedvoumno, načini in pogoji plačila, rok veljavnosti ponudbe, pravica do odstopa od pogodbe.
4. Ponudba izdelkov
Naša ponudba vključuje liofilizirano sadje, globoko zamrznjeno sadje ter nekatere druge artikle, namenjene živilski dejavnosti. Vsi izdelki so jasno označeni z opisom, sestavinami, rokom uporabe in navodili za shranjevanje.
5. Cene
Vse cene v spletni trgovini so izražene v EUR in vključujejo DDV. Cena, prikazana ob zaključku naročila, velja ob potrditvi nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
6. Postopek nakupa
- Izberete izdelek in količino
- Vnesete podatke za dostavo
- Izberete način plačila
- Potrdite naročilo
7. Načini plačila
- Plačilo po predračunu
- Plačilo s kartico
- Plačilo po povzetju
8. Prevzem blaga in dostava
- Prevzem vseh izdelkov je možen na naši lokaciji po predhodni najavi in dogovoru z nami. V kolikor kupčeva razdalja ovira prevzem zamrznjenih artiklov na naši lokaciji, smo se pripravljeni za prevzem dobiti s stranko na predhodno dogovorjeni lokaciji. Čas in kraj za prevzem sta določena skladno s tedenskim planom rednih dostav po državi.
- Ob naročilu večje količine zamrznjenih izdelkov, dostavo z neprekinjeno hladilno verigo nudimo tudi na željeni naslov. Pridržujemo si pravico do spremembe minimalne količine, ki je potrebna za našo dostavo, brez predhodnega obvestila, glede na razmere na trgu.
- Dostava artiklov, ki niso globoko zamrznjeni, je omogočena preko pogodbenega partnerja DPD. Strošek dostave je jasno naveden ob zaključku naročila in se lahko kadarkoli spremeni glede na razmere na trgu. Običajni rok dostave je 1–3 delovne dni od prejema plačila. V kolikor je bil paket z naše strani oddan dostavni službi in ni bil dostavljen v predvidenem času, odgovornost prevzema dostavni partner. Vsa naročila do 11. ure, bodo oddana dostavni službi še isti dan. Strošek dostave krijemo mi, v kolikor je bil dosežen ustrezen znesek naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe zneska za brezplačno poštnino, kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
9. Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Potrošnik (fizična oseba) ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka pisno sporoči odstop od pogodbe, brez navedbe razloga.
Vračilo izdelka je možno le, če izdelek ni bil odprt oziroma uporabljen. Zamrznjenega in hitro pokvarljivega blaga ni mogoče vrniti, razen če je poškodovano ob prevzemu.
Stroške vračila krije kupec, razen če je drugače dogovorjeno.
10. Reklamacije in stvarne napake
Kupec mora blago pregledati takoj ob prevzemu. V primeru poškodb ali stvarnih napak (npr. nepravilno zapakiran izdelek) nas nemudoma kontaktirajte na info@gosad.si, z dokazili (slike, opis).
11. Varovanje osebnih podatkov
Vaše osebne podatke obdelujemo v skladu z GDPR. Podatki se uporabljajo izključno za namen izvedbe naročila in ne bodo posredovani tretjim osebam, razen dostavni službi za namen dostave. Več v Politiki zasebnosti.
12. Odveza odgovornosti
Ponudnik si prizadeva za ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani, vendar ne odgovarja za morebitne napake v vsebini, cene ali dobavnih rokih. Pridržujemo si pravico do spremembe informacij brez predhodnega obvestila.
13. Reševanje sporov
Ponudnik in kupec si bosta prizadevala spore reševati sporazumno. V primeru sodnega postopka je pristojno sodišče po sedežu ponudnika.
V skladu z zakonodajo vas obveščamo o možnosti izvensodnega reševanja potrošniških sporov preko platforme ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr